Lajme Zone
Një gotë lëng frutash në ditë mund të ulë simptomat e depresionit, zbulon studimi
EkonomiSyri

Një gotë lëng frutash në ditë mund të ulë simptomat e depresionit, zbulon studimi

Një gotë lëng 100% frutash ose një smoothie në ditë mund t'i ndihmojë njerëzit të arrijnë rekomandimin për pesë porcione frutash dhe perimesh në ditë, duke sjellë edhe një përfitim të papritur: përmirësimin e humorit.

Një gotë lëng 100% frutash ose një smoothie në ditë mund t'i ndihmojë njerëzit të arrijnë rekomandimin për pesë porcione frutash dhe perimesh në ditë, duke sjellë edhe një përfitim të papritur: përmirësimin e humorit. Pirja e një gote në ditë me lëng 100% frutash ose një smoothie, si pjesë e rekomandimit britanik për konsumimin e pesë porcioneve të frutave dhe perimeve në ditë, mund të ndihmojë në mbështetjen e mirëqenies mendore, sipas një studimi nga Universiteti i Newcastle-it në Mbretërinë e Bashkuar.Lexo edhe:Studimi: Vaksina kundër tuberkulozit mund të ulë rrezikun e Alzheimerit Në një provë të randomizuar të kontrolluar, të rriturit që zakonisht konsumonin relativisht pak fruta dhe perime morën mbështetje për të rritur konsumin e tyre. Disa pjesëmarrësve iu kërkua gjithashtu të përfshinin një gotë lëng frutash ose një smoothie çdo ditë, ndërsa përpiqeshin të arrinin objektivin prej pesë porcionesh në ditë. Pas katër javësh, të dyja grupet rritën sasinë e frutave dhe perimeve që konsumonin. Megjithatë, pjesëmarrësit që përfshinë lëng frutash ose një smoothie raportuan gjithashtu rezultate më të ulëta të depresionit. Gjetjet e rishikuara nga kolegët u botuan në British Journal of Nutrition dhe u financuan nga Fruit Juice Science Centre. Studiuesit thonë se rezultatet i shtohen dëshmive se ndryshimet relativisht të thjeshta dhe praktike në dietë mund të sjellin përfitime për shëndetin mendor. Dr. Courtney Neal, e cila e përfi studimin gjatë kohës që ishte në Universitetin e Newcastle-it dhe tani është në Universitetin e Liverpool-it, tha: “Ndërsa shumica e njerëzve e dinë se konsumimi i pesë porcioneve në ditë mund të jetë i mirë për shëndetin, shumë njerëz hasin vështirësi për ta bërë këtë. “Studimi ynë tregoi se, kur njerëzve me konsum të ulët të frutave dhe perimeve iu ofrua mbështetje financiare dhe edukative e synuar për të kapërcyer pengesat e zakonshme ndaj konsumimit të pesë porcioneve në ditë, ata ishin në gjendje të bënin ndryshime të rëndësishme në dietën e tyre. Ne zbuluam se zgjidhje të thjeshta dhe me kosto efektive, si pirja e një gote të vogël me lëng 100% frutash ose një smoothie çdo ditë, mund t'i ndihmonin njerëzit të arrinin pesë porcionet e frutave dhe perimeve në ditë, me përfitime të mundshme për mirëqenien mendore.” Arritja e objektivit prej pesë porcionesh në ditë Konsumimi i sasive të rekomanduara të frutave dhe perimeve të plota është lidhur me një rrezik më të ulët të sëmundjeve kronike dhe me një shëndet më të mirë afatgjatë. Pavarësisht këtyre përfitimeve, më pak se 1 në 5 të rritur britanikë (17%) dhe vetëm 1 në 10 adoleshentë aktualisht përmbushin rekomandimin për pesë porcione në ditë. Të gjithë ata që morën pjesë në provën katërjavore konsumonin dy ose më pak porcione fruta dhe perime në ditë në fillim të studimit. Pjesëmarrësit morën mbështetje të hartuar për t'i ndihmuar të rrisnin konsumin e tyre në pesë porcione në ditë. Disa pjesëmarrësve iu kërkua ta arrinin këtë objektiv vetëm përmes frutave dhe perimeve të plota. Të tjerë rritën konsumin e frutave dhe perimeve të plota, ndërsa pinin gjithashtu një gotë lëng frutash ose një smoothie çdo ditë. Studiuesit vlerësuan ndryshimet në humor duke përdorur pyetësorë të validuar që matin simptomat e ankthit dhe depresionit. Pjesëmarrësit që konsumuan lëng frutash dhe smoothie krahas frutave të plota patën rezultate më të ulëta të depresionit sesa grupi i kontrollit. Rezultatet e tyre ishin 2,52 pikë më të ulëta në një shkallë prej 27 pikësh, një ndryshim që studiuesit e përshkruan si modest, por statistikisht të rëndësishëm. U rrit gjithashtu konsumi i fibrave Të dhënat dietike të mbledhura gjatë studimit sugjeruan se të dy grupet e ndërhyrjes rritën konsumin e tyre ditor të fibrave me rreth 8–10 g. Ky rezultat tregon se përfshirja e lëngut nuk i pengoi pjesëmarrësit të shtonin fruta dhe perime të tjera të pasura me fibra në dietën e tyre. Studimi përfshiu 42 pjesëmarrës. Pavarësisht shqetësimeve lidhur me përmbajtjen e sheqerit në lëngun e frutave, studiuesit nuk konstatuan efekte të padëshiruara në treguesit e shëndetit metabolik pas katër javësh te ata që konsumuan lëng frutash ose smoothie si pjesë e ndërhyrjes. Dr. Oliver Shannon, pedagog i Ushqyerjes dhe Plakjes në Universitetin e Newcastle-it dhe një nga autorët kryesorë të studimit, tha: “Duke pasur parasysh presionet e vazhdueshme të kostos së jetesës në Mbretërinë e Bashkuar, çmimi i produkteve të freskëta shpesh përbën një pengesë për njerëzit që përpiqen të konsumojnë më shumë fruta dhe perime. Studimi ynë tregon se pirja e një gote lëng frutash ose smoothie çdo ditë mund të jetë pjesë e zgjidhjes dhe t'i ndihmojë njerëzit të arrijnë objektivat prej pesë porcionesh frutash dhe perimesh në ditë. “Fakti që personat që pinin lëng frutash kishin rezultate më të ulëta të depresionit është premtues dhe meriton hetime të mëtejshme, veçanërisht te individët që përjetojnë mirëqenie të dobët mendore. Kjo mbështet studimet që raportojnë përmirësim të qarkullimit të gjakut në tru dhe të funksionit njohës pasi njerëzit konsumojnë lëngje agrumesh. Ndryshimet e thjeshta në dietë si rritja e konsumit të frutave, përfshirë edhe përmes një gote lëng frutash në ditë mund të luajnë një rol në mbështetjen e mirëqenies mendore.” Si u krye studimi Prova katërjavore përfshiu 42 persona që konsumonin dy ose më pak porcione fruta dhe perime në ditë në fillim të studimit. Pjesëmarrësit u ndanë në mënyrë të rastësishme në një nga tre grupet. Grupi i parë përfshinte 14 persona që shërbyen si grup kontrolli dhe të cilëve iu kërkua të vazhdonin dietën e tyre të zakonshme. Një grup i dytë prej 14 pjesëmarrësish mori mbështetje për të rritur konsumin e frutave dhe perimeve në pesë porcione në ditë, duke përdorur vetëm fruta dhe perime të plota. 14 pjesëmarrësit e mbetur u inkurajuan gjithashtu të arrinin pesë porcione në ditë përmes frutave dhe perimeve të plota, por ata konsumuan gjithashtu një gotë lëng frutash ose një smoothie çdo ditë. Të tre grupet morën 10 £ në javë. Pjesëmarrësve në grupet 2 dhe 3 iu dhanë gjithashtu materiale edukative të synuara për t'i ndihmuar të bënin ndryshimet e rekomanduara në dietë. Studiuesit vlerësuan humorin e pjesëmarrësve duke përdorur pyetësorë të validuar për ankthin (GAD-7 – Generalized Anxiety Disorder 7) dhe depresionin (PHQ-9 – Patient Health Questionnaire-9). Grupi i lëngut të frutave dhe smoothie-ve kishte rezultate statistikisht dukshëm më të ulëta për treguesit e depresionit sesa grupi i kontrollit. Rezultatet ishin 2,52 pikë më të ulëta në shkallën prej 27 pikësh në grupin e lëngut të frutave krahasuar me grupin e kontrollit me një rezultat mesatar të rregulluar prej 5,45 në grupin e kontrollit dhe 2,93 te pjesëmarrësit që përfshinë lëngje frutash. Pjesëmarrësit plotësuan gjithashtu katër regjistrime dietike gjatë studimit, duke përshkruar atë që kishin ngrënë gjatë 24 orëve të mëparshme. Bazuar në këto të dhëna, u vlerësua se të dy grupet e ndërhyrjes e kishin rritur konsumin ditor të fibrave me 8–10 g./ScienceDaily